gezond eten

De Kamperfoelieschool wil een gezonde school zijn en stimuleert gezond eten en drinken. Het is belangrijk voor de concentratie om de dag thuis te beginnen met een goed ontbijt. In het schooljaar 2023-2024 zal de school iedere dag fruit verzorgen voor de ochtendpauze.
U hoeft voor het pauzemoment in de ochtend alleen drinken mee te geven, liever niet te veel zoete drankjes. Wij bieden alle leerlingen de mogelijkheid om iedere dag een gezonde, warme lunch te eten op school. Dit doen wij in samenwerking met het Jeugdeducatiefonds en Tommy Tomato. De warme lunch is volledig vegetarisch én gratis. Zelf een gezonde lunch meenemen mag natuurlijk ook!

In het kader van kansengelijkheid hebben wij besloten om wél een feestje te vieren met verjaardagen, maar we doen dit zonder traktatie. Dus in de klas een feestje en met een mooie kaart langs alle juffen en meesters.

Ga voor meer informatie naar www.voedingscentrum.nl