peuterspeelzaal poppins’

Engels peuterarrangement poppins’

Nieuw in Huizen!
Peuterarrangement Poppins’ (met Engelstalige activiteiten)

Poppins’
De naam Poppins’ verwijst natuurlijk naar het huis van Mary Poppins, Disney’s excentrieke, eigenwijze en magische kinderoppas. In het huis van Mary heerst een warme sfeer en worden kinderen met veel liefde en met duidelijke regels en regelmaat opgevoed. Die sfeer willen wij overbrengen naar onze nieuwe locatie in de Kamperfoelieschool. Meld je nu aan voor Poppins’.

Wat biedt Poppins’?
Bij peuterarrangement “Poppins’” besteden we veel aandacht aan taalontwikkeling. Naast de Nederlandse voertaal starten we met beginnend Engels voor peuters. Dit doen we door middel van samen boekjes lezen, plaatjes kijken en liedjes zingen, naast de basismethode Uk en Puk, die aansluit op de methode die op de Kamperfoelieschool gebruikt wordt in groep 1. De pedagogisch medewerkers  van Poppins’ zijn vaardig in de Engelse taal.

Voor wie?
Alle peuters tussen de twee en vier jaar zijn bij peuterarrangement Poppins’ van harte welkom en gezinnen die het belangrijk vinden om de kinderen al op jonge leeftijd in aanraking te laten komen met de Engelse taal.

Welke dagen?
We gaan van start op twee dagen van 8.30 – 13.00 uur en groeien zo snel mogelijk door naar drie ochtenden. Welke dagen is afhankelijk van de wensen van ouders. Bij voldoende belangstelling starten we direct na de herfstvakantie.

Waar?
Poppins’ zit in de Kamperfoelieschool aan de Delta in Huizen. De ruimte en de inrichting passen bij de leeftijd en interesses van de peuters. We werken actief samen met school zodat de doorgaande lijn naar groep 1 niet doorbroken wordt. De kinderen van Poppins’ worden met voorrang geplaatst op de Kamperfoelieschool.

Voor meer informatie
of een rondleiding